Comanda peste 200Ron si primesti transport gratuit!  359 884 400 631  +359 888 993 106

24.07.2020 Print

CONDITII GENERALE

Acești Termeni și condiții generale reglementează relația dintre Vânzători și Consumatori (clienți) care folosesc magazinul online www.emart.ro pentru achiziționarea de bunuri.

 Făcând clic pe un obiect, imagine, link (altul decât cel al Termenilor generali) sau un buton situat pe site-ul web www.emart.ro, se consideră că acceptați sau sunteți de acord cu Termenii și condițiile generale descrise mai jos.

 Acești Termeni și condiții generale respectă cerințele Legii privind protecția consumatorilor (CPA) cu următorul site https://kzp.bg/, precum și cu alte reglementări în vigoare în Republica Bulgaria. Dorim să vă informăm că din 09.01.2016. A fost lansată platforma electronică de soluționare a disputelor consumatorilor online (platforma ODR) - adresa sa este http://ec.europa.eu/consumers/odr/

DEFINIȚII

„VANZATOR” este site-ul www.emart.ro, care este deținut de MARTBG EOOD și servește ca o platformă virtuală pentru vânzarea de bunuri. Vânzătorul este persoana cu care Utilizatorul încheie un contract de vânzare la distanță pentru un anumit produs (articol) din magazinul electronic.

„UTILIZATOR” este o persoană fizică abilă care a fost de acord cu acești Termeni și condiții generale în legătură cu comanda și achiziționarea de bunuri oferite în magazinul electronic.

„E-SHOP” este site-ul web www.emart.ro, care servește ca o platformă virtuală pentru a oferi bunuri de vânzare și pentru a ajunge la un acord între Vânzător și UTILIZATOR, pentru comanda și cumpărarea și vânzarea unui anumit produs (articol).

MARTBG EOOD este o proprietate exclusivă cu UIC: 200172226, cu sediul în orașul Burgas, zh.k. Lazur, bl. 97. www.emart.bg are toate drepturile de a schimba unilateral conținutul site-ului de internet, precum și modalitățile de acces la acesta

.„COMANDĂ” este comanda făcută de Utilizator către magazinul online pentru achiziționarea unuia sau mai multor bunuri (obiecte) specifice. Bunurile sunt ambalate și trimise prin curier la o adresă pre-specificată în comandă de către Utilizator, după ce au fost aprobate prin e-mail sau telefon. Aprobarea prin e-mail se face prin trimiterea unui e-mail (e-mail) pentru confirmare. Aprobarea telefonică se face după apelul unui angajat al magazinului online pentru confirmarea comenzii

„CONTRACT DE VÂNZARE” este contractul încheiat la distanță prin acest magazin electronic pentru cumpărarea și vânzarea de bunuri între Vânzător și Utilizator.

„CURIER” este un comerciant care livrează fizic bunurile achiziționate la adresa specificată de Utilizator și lucrează în conformitate cu cerințele Legii serviciilor poștale.

„BROSURA / ANUNT sunt mesaje electronice de informare referitoare la mărfurile vândute în magazinul electronic într-o anumită perioadă de timp, care pot fi postate pe site-ul web și pot fi, de asemenea, trimise prin e-mail către Utilizator.

  1. TERMENI ȘI CONDIȚII DE UTILIZARE A MAGAZINULUI ELECTRONIC

2.1. Navigarea magazinului online www.emart.ro este complet gratuită și accesibilă oriunde în lume.

2.2. Pentru a face cumpărături pe www.emart.ro, utilizatorul are mai multe oportunități:

- Prin înregistrarea prin e-mail, parolă, nume, adresă și număr de telefon (cu această metodă puteți ține evidența vechilor comenzi) - Cumpărați ca oaspete, după completarea tuturor câmpurilor obligatorii - Conectare rapidă cu Facebook sau Google

2.3. MARTBG EOOD este un administrator înregistrat al datelor cu caracter personal în sensul Legii privind protecția datelor cu caracter personal (PDPA) și are dreptul de a colecta, prelucra și utiliza datele cu caracter personal ale utilizatorilor săi, având în vedere nevoile magazinului online, având în același timp obligația de a le păstra date personale, pentru a nu le folosi în alte scopuri și pentru a nu le furniza terților, cu excepția Vânzătorilor din magazin.

2.4. În magazinul electronic www.emart.ro pentru fiecare produs este indicat prețul, principalele caracteristici ale produsului și informații suplimentare care vizează să ajute la alegerea în cunoștință de cauză la cumpărarea produsului.

2.5. Toate prețurile specificate pe site sunt finale, în taxe romanesti  (RON) și inclusiv TVA (20%).

2.6. Pe fiecare pagină există un buton „Cumpără”. Apăsarea acestui buton salvează produsul selectat în coșul de cumpărături virtual al Utilizatorului. Făcând clic pe butonul „Coșul de cumpărături”, utilizatorul poate vizualiza conținutul coșului de cumpărături virtual, poate adăuga produse noi sau elimina cele pe care nu le dorește.

După apăsarea butonului „Comandă” apar datele clientului, detaliile de livrare și reexaminarea coșului de cumpărături virtuale. Comanda este activată apăsând butonul "Confirmare comandă".

COMANDĂ  PENTRU MARFURI

3.1. Pentru a plasa o comandă la magazinul online, Utilizatorul trebuie să specifice:

3.1.1. Adresă E-mail Validă;

3.1.2. adresa completată corect pentru livrarea mărfii și facturare;

3.1.3. completat corect cu datele de contact - două nume, telefon.3.2. În cazul în care bunurile comandate nu sunt disponibile, consultantul notifică Utilizatorul.

 Dacă Utilizatorul nu este de acord să înlocuiască comanda cu un alt produs, comanda poate fi anulată.

3.3. Comenzile din magazinul electronic www.emart.ro  sunt acceptate 24 de ore pe zi, 7 zile pe săptămână.

3.4 Programul de lucru al consultanților magazinului online emart.ro este:

Luni până sâmbătă - 09:30 - 18:30

Duminică de la 10:00 la 17:00

3.5. Utilizatorul poate refuza o comandă fără a fi necesar să menționeze motivele refuzului.3.6. Anularea comenzii se poate face telefonic sau prin e-mail (e-mail) la adresa de e-mail specificată pe site - e-mail: emart@abv.bg . Pentru ca refuzul să fie valabil, Utilizatorul trebuie să furnizeze: numărul comenzii, numărul de telefon rămas în comandă, cele două nume ale sale cu care este înregistrat pe site, adresa de e-mail (e-mail) cu care este înregistrat pe site, prețul comenzii. .

LIVRAREA DE MARFURI COMANDATE

4.1. Livrarea bunurilor comandate nu se face duminică și in zilele de sărbători.

4.1.1. Livrare normală - în termen de 4 (patru) zile lucrătoare din momentul confirmării comenzii.

4.2. Livrarea se face la adresa exactă specificată de Utilizator (fie rezidențial sau sediu ), fie la biroul unei companii de curierat.

4.3. Dacă Utilizatorul nu oferă acces și condiții de livrare a mărfii la adresa specificată în perioada specificată sau nu merge la biroul specificat al companiei de curierat selectate pentru a primi mărfurile la timp, dacă a ales această opțiune,

Vânzătorul este eliberat de obligația de a efectua livrarea comandată.

4.4. Prețurile de livrare sunt:

4.4.1. Comenzi până la BGN 39.99 - livrare BGN 54.4.2. Comenzi de la BGN 40 la BGN 99.99 - livrare BGN 44.4.3. Comenzi peste BGN 100 - livrare gratuită ????

  1. PLATĂ

 

            5.1. În cazul livrării prin numerar la livrare (ordinul poștal), care este plata sumei pentru livrare către curier sau la biroul companiei de curierat la primirea expedierii, în numerar. La plată, contractul de furnizare a mărfurilor este considerat îndeplinit de ambele părți.

 

           MARTBG EOOD a încheiat contracte pentru efectuarea acestui serviciu cu Speedy și Leo Express. Registrul public actual de operatori autorizați să efectueze serviciile în temeiul art. 39 din PSA, puteți vedea pe site-ul Comisiei de reglementare a comunicațiilor.

 

           Nu uitați să solicitați și să primiți de la curier bonul de plată, care este o chitanță fiscală și este un document care certifică și contabilizează plata

 

           5.2 Plata prin transfer bancar - Începerea livrării se efectuează la primirea sumei datorate contului specificat al MARTBG EOOD.

 

  1. ОТКАЗ ОТ ДОГОВОРА. РЕКЛАМАЦИЯ
  2. Retragerea din contract. RECLAMATIE

6.1. Consumatorul are dreptul să facă o reclamație sau să returneze un produs achiziționat de la magazinul electronic în termen de 14 zile de la primirea produsului.Pentru a solicita

332) sau prin e-mail emart@abv.bg

6.2. În cazul retragerii din contract, Utilizatorul este obligat să returneze mărfurile cumpărate sub formă comercială nedeteriorată și cu o etichetă păstrată.

6.3. La retragerea din contract, dacă utilizatorul a plătit pentru bunuri, suma plătită pentru mărfurile returnate este rambursată în termen de 15 / cincisprezece zile după restituirea mărfii. Sumele nu se restituie până când utilizatorul returnează mărfurile.

În cazul în care mărfurile nu sunt returnate în perioada 6.1, retragerea din contract nuproduce acțiune.

6.4. Contul bancar personal al clientului - IBAN și BIC, trebuie să fie prezent la cererea de creanță, la care trebuie să se restituie suma plătită pentru mărfuri, suma creanței se restituie numai prin transfer bancar după primirea mărfurilor returnate!

      Suma pentru costurile de transport nu este rambursabilă!

      Cheltuielile de transport pentru returnarea, schimbul și / sau reclamația mărfurilor la cererea Utilizatorului sau în afara următoarelor cazuri sunt suportate de Utilizator!

6.4. O reclamație este făcută atunci când mărfurile cumpărate nu respectă acordul dintre părțile contractului de vânzare. Discrepanța în acordul dintre părți poate fi exprimată în:

- marfa este deteriorată în timpul transportului;

- mărfurile livrate nu corespund în mod evident celor comandate de client;

- dacă prețul care trebuie plătit nu corespunde prețului la care a fost plasată comanda;

6.5. În caz de reclamație, Utilizatorul poate alege să înlocuiască articolul specific cu același lucru fără defecte sau altul, sau să returneze mărfurile în schimbul unei rambursări. Un consultant de e-shop se poate oferi să înlocuiască articolul cu un articol complet diferit atunci când egalizează prețurile - fie Utilizatorul plătește în plus dacă celălalt articol este mai scump, fie două articole sunt oferite la același preț, sau Utilizatorului i se restituie diferența dintre înlocuit. și elementul nou, dacă prețul articolului nou este mai mic decât prețul plătit de Utilizator.

BROSURI ȘI INFORMAȚII

7.1. Atunci când un Utilizator se înregistrează în magazinul electronic prin crearea unui profil pe site-ul Web, acceptând Termenii generali, acceptă să primească prin e-mail și pe telefonul său broșuri și / sau anunțuri de la www.emart.ro, precum și mesaje despre comenzi. de bunuri și confirmări pentru a-și schimba datele.

7.2. Utilizatorul poate renunța oricând să primească broșuri și / sau notificări pe e-mail și pe telefonul său mobil în orice moment:

7.2.1. Răspunzând la broșură și / sau la notificare cu text Dezabonare.

7.3. Dacă, după ce a refuzat să primească broșuri și / sau avize, Utilizatorul plasează o comandă, se consideră că a fost din nou de acord să primească broșuri și / sau avize.

8.CONTACTARE

Contactarea se poate face trimitând un e-mail sau apelând la +359 884 400 631.

  1. INFORMAȚII SUPLIMENTARE MARTBG EOOD este o singură proprietate înregistrată în Agenția de Înregistrare cu UIC 200172226.

Toate prețurile enumerate pe site sunt finale, în taxe romanesti (RON) și inclusiv TVA (20%).

 În conformitate cu Regulamentul (UE) nr. 524/2013, Comisia UE a înființat o platformă online de soluționare a litigiilor pentru consumatori online, care este disponibilă la următoarea adresă: http://ec.europa.eu/consumers/odr.

 

'