Comanda peste 200Ron si primesti transport gratuit!  359 884 400 631  +359 888 993 106

24.07.2020 Print

Imprimare

  1. COMANDA DE MARFURI1.
  2. Pentru a plasa o comandă la magazinul nostru online, Utilizatorul trebuie să specifice exact:

1.1.1. adresa valida

1.1.2. adresa completată corect pentru livrarea mărfii și facturare;

1.1.3. sa fie  completat corect datele de contact - două nume si prenume, telefon.

1.2. În cazul în care bunurile comandate nu sunt disponibile, consultantul notifică Utilizatorul de situatia respectiva. Dacă Utilizatorul nu este de acord să înlocuiască comanda cu un alt produs atunci  comanda poate fi anulată.

1.3. Comenzile din magazinul online  www.emart.ro  sunt acceptate 24 de ore pe zi, 7 zile pe săptămână.

1.4 Programul de lucru al consultanților magazinului online emart.ro este de :Luni până sâmbătă - 09:30 - 18:30 Duminică de la 10:00 la 17:00

1.5. Utilizatorul poate refuza o comandă fără a fi necesar să menționeze motivele de refuz.

1.6. Anularea comenzii se poate face telefonic sau prin e-mail (e-mail) la adresa de e-mail specificată pe site - e-mail: emart@abv.bg. Pentru ca refuzul să fie valabil, Utilizatorul trebuie să furnizeze: numărul comenzii, numărul de telefon inregistrat în comandă,  nume si prenume cu care este înregistrat pe site, adresa de e-mail (e-mail) cu care este înregistrat pe site, valorea finala a comenzii. .

  1. LIVRAREA MĂRFURILOR COMANDATE

2.1. Livrarea bunurilor comandate nu se face duminică și in zilele de sărbători.

2.1.1. Livrare normală - în termen de 4 (patru) zile lucrătoare din momentul confirmării comenzii.

2.2. Livrarea se face la adresa exactă specificată de catre  Utilizator (fie rezidențial sau de afaceri), fie la biroul unei companii de curierat.

2.3. Dacă Utilizatorul nu oferă acces și condiții de livrare a mărfii la adresa specificată în perioada specificată sau nu merge la biroul specificat al companiei de curierat selectate pentru a primi mărfurile la timp, dacă a ales această opțiune,

 Vânzătorul este eliberat de obligația de a efectua livrarea comandată.

2.4. Prețurile de livrare sunt:

2.4.1. Comenzi până la .....RON 😒😒 - livrare 😍 RON.

4.2. Comenzi de la ....... - livrare ........RON.

2.4.3. Comenzi peste RON - livrare gratuită.

Retragerea din contract.

RECLAMATIE

3.1. Consumatorul are dreptul să facă o reclamație sau să returneze un produs achiziționat de la magazinul nostru electronic în termen de 14 zile de la primirea produsului.

Pentru a solicita returnarea mărfurilor, Utilizatorul trebuie să anunțe Vânzătorul prin telefon (😒) sau prin e-mail 😊😊😊😊emart@abv.bg.

3.2. În cazul retragerii din contract, Utilizatorul este obligat să returneze mărfurile cumpărate sub formă comercială nedeteriorată și cu etichet păstrată in stare perfecta.

3.3. La retragerea din contract, dacă utilizatorul a plătit pentru bunuri, suma plătită pentru mărfurile returnate este rambursată în termen de 15 / cincisprezece zile după restituirea mărfii. Sumele nu se restituie până când utilizatorul returnează mărfurile. În cazul în care mărfurile nu sunt returnate în perioada respectiv mentionata retragerea din contract nu produce acțiune.

3.4. Contul bancar personal al clientului - IBAN și BIC, trebuie să fie prezent la cererea de creanță, la care trebuie restituită suma plătită pentru mărfuri, suma creanței se restituie numai prin transfer bancar după primirea mărfurilor returnate!

      Suma pentru costurile de transport nu este rambursabilă!

      Cheltuielile de transport pentru returnarea, înlocuirea și / sau recuperarea mărfurilor la cererea Utilizatorului sau în afara următoarelor cazuri sunt suportate de Utilizator!

3.5. O reclamație este făcută atunci când mărfurile cumpărate nu respectă acordul dintre părțile contractului de vânzare.

Discrepanța în acordul dintre părți poate fi exprimată astfel :

- marfa este deteriorată în timpul transportului;- mărfurile livrate nu corespund în mod evident cu cele comandate de catre  client;- dacă prețul care trebuie plătit nu corespunde cu  prețul la care a fost plasată comanda;

3.6 .. În cazul unei reclamații, Utilizatorul poate alege să înlocuiască articolul specific pentru același articol fără defecte sau altul sau să returneze mărfurile în schimbul rambursării sumei plătite.

 Un consultant de la magazinul noastru se poate oferi să înlocuiască obiectul cu un articol complet diferit atunci când egalizează prețurile - fie

 Utilizatorul plătește în plus dacă celălalt articol este mai scump, fie două articole sunt oferite pentru același preț, sau Utilizatorului i se restituie diferența dintre înlocuit. și elementul nou, dacă prețul articolului nou este mai mic decât prețul plătit de catre  Utilizator.

'