EMART
0

Comanda peste 200Ron si primesti transport gratuit!  0731715486  

Comandă și livrare

24.02.2024 Print

Imprimare

  1. COMANDA DE MARFURI1.
  2. Pentru a plasa o comandă la magazinul nostru online, Utilizatorul trebuie să specifice exact:

1.1.1. adresa valida

1.1.2. adresa completată corect pentru livrarea mărfii și facturare;

1.1.3. sa fie  completat corect datele de contact - două nume si prenume, telefon.

1.2. În cazul în care bunurile comandate nu sunt disponibile, consultantul notifică Utilizatorul de situatia respectiva. Dacă Utilizatorul nu este de acord să înlocuiască comanda cu un alt produs atunci  comanda poate fi anulată.

1.3. Comenzile din magazinul online  www.emart.ro  sunt acceptate 24 de ore pe zi, 7 zile pe săptămână.

1.4 Programul de lucru al consultanților magazinului online emart.ro este de :Luni până sâmbătă 09:30 - 18:30

1.5. Utilizatorul poate refuza o comandă fără a fi necesar să menționeze motivele de refuz.

1.6. Anularea comenzii se poate face telefonic sau prin e-mail (e-mail) la adresa de e-mail specificată pe site - e-mail: orders@emart.ro. Pentru ca refuzul să fie valabil, Utilizatorul trebuie să furnizeze: numărul comenzii, numărul de telefon inregistrat în comandă,  nume si prenume cu care este înregistrat pe site, adresa de e-mail1 (e-mail) cu care este înregistrat pe site, valorea finala a comenzii. .

  1. LIVRAREA MĂRFURILOR COMANDATE

2.1. Livrarea bunurilor comandate nu se face duminică și in zilele de sărbători.

2.1.1. Livrare normală - în termen de 4 (patru) zile lucrătoare din momentul confirmării comenzii.

2.2. Livrarea se face la adresa exactă specificată de catre  Utilizator (fie rezidențial sau de afaceri), fie la biroul unei companii de curierat.

2.3. Dacă Utilizatorul nu oferă acces și condiții de livrare a mărfii la adresa specificată în perioada specificată sau nu merge la biroul specificat al companiei de curierat selectate pentru a primi mărfurile la timp, dacă a ales această opțiune,

 Vânzătorul este eliberat de obligația de a efectua livrarea comandată.

Comandă până la 79,99 Ron
Pret de livrare 25.00 Ron  (pentru comenzi de până la 2 kg.)
Comandați de la 80 până la 199,99 Ron
Pret de livrare 15.00 Ron  (pentru comenzi de până la 2 kg.)
Comandați de peste 200 Ron și beneficiați de TRANSPORT GRATUIT !
Transport GRATUIT  (pentru comenzi de până la 2 kg.)

 
2.4. Când comandați peste 2 kilograme sau un volum mai mare de 0,025 m3, nu puteți utiliza transport fix sau gratuit. În acest caz, costul de livrare va fi calculat în funcție de taxele de curierat care depind de greutatea reală sau de volumul expedierii dvs. Această modificare este făcută pentru a ne permite să oferim un preț mai flexibil și mai precis al livrărilor, garantând în același timp servicii de calitate. Dacă aveți întrebări sau aveți nevoie de informații suplimentare, nu ezitați să ne contactați.

Retragerea din contract.

RECLAMATIE

3.1. Consumatorul are dreptul să facă o reclamație sau să returneze un produs achiziționat de la magazinul nostru electronic în termen de 14 zile de la primirea produsului.

Pentru a solicita returnarea mărfurilor, Utilizatorul trebuie să anunțe Vânzătorul prin telefon 0731715486 sau prin e-mail: orders@emart.ro

3.2. În cazul retragerii din contract, Utilizatorul este obligat să returneze mărfurile cumpărate sub formă comercială nedeteriorată și cu etichet păstrată in stare perfecta.

3.3. La retragerea din contract, dacă utilizatorul a plătit pentru bunuri, suma plătită pentru mărfurile returnate este rambursată în termen de 15 / cincisprezece zile după restituirea mărfii. Sumele nu se restituie până când utilizatorul returnează mărfurile. În cazul în care mărfurile nu sunt returnate în perioada respectiv mentionata retragerea din contract nu produce acțiune.

3.4. Contul bancar personal al clientului - IBAN și BIC, trebuie să fie prezent la cererea de creanță, la care trebuie restituită suma plătită pentru mărfuri, suma creanței se restituie numai prin transfer bancar după primirea mărfurilor returnate!

      Suma pentru costurile de transport nu este rambursabilă!

      Cheltuielile de transport pentru returnarea, înlocuirea și / sau recuperarea mărfurilor la cererea Utilizatorului sau în afara următoarelor cazuri sunt suportate de Utilizator!

3.5. O reclamație este făcută atunci când mărfurile cumpărate nu respectă acordul dintre părțile contractului de vânzare.

Discrepanța în acordul dintre părți poate fi exprimată astfel :

- marfa este deteriorată în timpul transportului;- mărfurile livrate nu corespund în mod evident cu cele comandate de catre  client;- dacă prețul care trebuie plătit nu corespunde cu  prețul la care a fost plasată comanda;

3.6 .. În cazul unei reclamații, Utilizatorul poate alege să înlocuiască articolul specific pentru același articol fără defecte sau altul sau să returneze mărfurile în schimbul rambursării sumei plătite.

 Un consultant de la magazinul noastru se poate oferi să înlocuiască obiectul cu un articol complet diferit atunci când egalizează prețurile - fie

 Utilizatorul plătește în plus dacă celălalt articol este mai scump, fie două articole sunt oferite pentru același preț, sau Utilizatorului i se restituie diferența dintre înlocuit. și elementul nou, dacă prețul articolului nou este mai mic decât prețul plătit de catre  Utilizator.

'