Comanda peste 200Ron si primesti transport gratuit!  359 884 400 631  +359 888 993 106

FAQ

10.08.2020 Print

Este valabilă înregistrarea mea de pe EMART.RO ?

Toate înregistrările făcute pe EMART.RO sunt valabile, vă puteți autentifica în contul dvs. cu o adresă de e-mail și o parolă.

Este posibil să plasați o comandă fără înregistrare?

Este posibil, sa puteți plasa comanda ca iaspete. Unele dintre principalele dezavantaje sunt că nu puteți urmări starea comenzii dvs., atunci când re-comandați trebuie să introduceți din nou datele dvs., nu puteți profita de utilizarea viitoare a reducerilor personale.

Cum primesc confirmarea faptului că,comanda a fost plasată cu succes?

După finalizarea comenzii, veți primi un e-mail care confirmă achiziția.

Conține numărul de comandă pe care îl puteți utiliza pentru a urmări starea acesteia.

Cum pot anula comanda mea?

În acest scop, trebuie să contactați reprezentantul nostru la

☎ +359 884 400 631                           .

Comanda nu poate fi anulată numai dacă a fost deja procesată, trimisă și va fi livrată în aceeași zi.

În acest caz, trebuie să anulați comanda direct de la curier.Cât de repede pot găsi un articol?În partea de sus a site-ului se află un motor de căutare 🔎, în care, dacă tastați o parte din numele produsului căutat, acesta va afișa toate potrivirile.

Veți putea, de asemenea, să vedeți în ce grupuri se află și câte rezultate există în fiecare grup.

În plus, dacă nu sunteți sigur ce grup să deschideți, puteți încărca toate meciurile.

Filtrele vor apărea în partea stângă a meniului, cu ele puteți filtra rapid mărfurile și găsiți elementul pe care îl căutați.

'